Tuesday, May 23, 2006

i promise you the beauty of the life

I promise you the beauty of the life, by my love.
“I don’t believe you”
I promise you, my shoulder side by side by my love.
“I don’t believe you”
I promise you the greeting of my home every time you step in, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you, the birth of our child with pride by my love.
“I don’t believe you”
I promise you, to walk along every where, any time by my love.
“I don’t believe you”

I promise you my laughter, my tears by my love.
“I don’t believe you”

I promise you, being your support, all the time, in the battles of life, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you, I’ll be carrying your love in my heart, as long as I am alive, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you, the warmth of my touch, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you, I’ll be the one, whom you trust, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you my innocence, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you all the happiness existing on earth, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you to reach the stars, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you to believe in miracle by my love.
“I don’t believe you”

I promise you to believe in GOD by my love.
“I don’t believe you”

I promise you my fate, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you all my living being, my stance, my thoughts, my soul, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you to keep my promise all my life, by my love.
“I don’t believe you”

I promise you, not to make any promise based on ” love”, which wont last long.
“I believe you”.


saloume nakhsaz

No comments: